Magda

Zobaczyłam Magdę w autobusie, jechała chyba z mamą. Cudne oczy, niesamowite włosy i te usteczka... Nie zagadałam jej wtedy, nie wiem dlaczego. Wiem tylko, że strasznie później tego żałowałam. Po kilku dniach trafiłam gdzieś w necie na zdjęcie podobnej do niej dziewczyny i zaczęłam wysyłać znajomym z pytaniem czy jej nie znają, przybliżonym wiekiem i numerem autobusu, w którym ją widziałam. Jakie było zdziwienie, gdy po 5 minutach moja własna siostra wysłała mi link do profilu Magdy na fejsbuku ! Napisałam. Okazało się, że mieszkamy naprawdę niedaleko od siebie. A na zdjęciach okazało się, że Magda przed obiektywem jest zdecydowanie w swoim żywiole.
Jestem spragniony. 
Kołdra skostniała na moim ciele.
Suchy kaszel starych książek budzi mnie w nocy
tyle mam jeszcze do przeczytania, zanim umrę
a co ja robię?
ja śpię.
jeśli przeczytasz coś o sobie, omiń
wiesz

nie istnieje taki real, w którym mógłbym przetrwać.
[...]
AMP
model: Magda G.
photos: me

 K.

1 komentarz:

Copyright © 2014 SEKRETY KOBIECOŚCI , Blogger