I used to think there was no future left at all...

Lubicie Björk? Ja lubię. Björk - Joga to chyba mój ulubiony utwór. Kiedy pierwszy raz to usłyszałam, byłam pod ogromnym wrażeniem. I wciąz, za każdym razem kiedy tego słucham - czuję w tym pewną magię. Uwielbiam też Pagan poetry, w tym klipie Björk występuje w sukni Alexandra McQueena. 
/Do U like Björk? I like. Joga is my favourite song. When I heard it for the first time I was very impressed. And still, in every single time when I hear it - I feel some king of magic. I also love Pagan poetry, in this video she has the dress from Alexander McQueen.
\



all photographs by Monika 
model & style: me

Kisses,
C.

19 komentarzy:

  1. zakochalam sie w zdjeciach !
    REWELA

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękne, długie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. taaa bardzo ładne;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne, że lubimy :))
    bardzo podoba mi się to wdzianko z pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Bjork, klimat zdjec- niepowtarzalny-pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hoho, jaka ściana inspiracji! :)
    Spodobały mi się buciki.

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany, jakie cudowne zdjęcia! Pierwsze mnie po prostu zabiło, na światowym poziomie! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie jest piękne. Klimatyczne i urocze. A jakie oczy ! Ściana obklejona plakatami to jest pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ściana! Jestem pod wrażeniem! Poza tym rewelacyjna sesja. Najbardziej podoba mi się zdjęcie przy oknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne foty!

    zapraszam w odwiedziny:)
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 SEKRETY KOBIECOŚCI , Blogger