Menulis

Dzisiaj trochę o moim najnowszym odkryciu muzycznym. Alina Orlova właściwie Alina Orlovskaja. Mieszka na Litwie, pochodzi z rodziny polsko-rosyjskiej. Kompozytorka, wokalistka oraz autorka tekstów. Tworzy śpiewa w 3 językach: litewskim, rosyjskim i angielskim. O jej istnieniu dowiedziałam się z niezastąpionego facebooka, kiedy to podlinkował ją mój znajomy. Kawałek Menulis (click) urzekł mnie już po pierwszym odsłuchaniu i wygląda na to, że zacznę słuchać folku :) Gorąco polecam wszystkim całą płytę (a właściwie dwie, które wyszły).


 photos: amazing & always the best - Aga Bierko 
model & style: me

Caroline

23 komentarze:

  1. ale przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu, ale podobają mi się spierzchnięte usta na zdjęciach. zupełnie nie w moim guście, ale stylizacja na 5:)

    OdpowiedzUsuń
  3. set świetny, a zdjęcia magia!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietn akolorystyka! zwlaszcza paznokcie;>

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę bluzkę i spódnicę masz świetne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny oversize. Absolutnie w moim stylu. Bardzo podoba mi się kolorystyka tego outfitu. Naprawdę super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia i outfit ! <3 zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  8. łałł, zdjęcia masz rewelacyjnie piękne, a Ty na nich wyglądasz jak profesjonalna modelka, cudowne długie włosy, świetna stylizacja :) podziwiam

    Pozdrawiam serdecznie, ewsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stunning! loving this look, and your blog too, from now on im your new follower :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie. Uwielbiam tez zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, bardzo fotogeniczna twarz i suuuper spódnica;) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba;) http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega bluzka i fantastyczne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity outfit!:) Świetnie zestawiłaś te całkiem ciężkie do zestawienia elementy;p Nie każdy wyglądałby w takich krojach korzystnie, a Tobie się to udało;)Kolory też fajnie skomponowane i dopasowane do urody.

    Pozdrawiam, Domi;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia:)
    i bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karolajna ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, wpadłam w zachwyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaa! wszystko piękne ! ;) :***

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 SEKRETY KOBIECOŚCI , Blogger