Let's play the game!

Pewnej jesieni, do której mam sentyment, sporo grywałam w szachy. W kawiarni, która wtedy była jeszcze przyjemna, miała swój niepowtarzalny klimat i właściwie była jedyną 'alternatywna' w tym mieście. Z czasem niestety, jak to bywa z takimi miejscami, stała się świetlicą lanserskiego ELO i urok prysł. 
Szachowym mistrzem może nie jestem, ale szło mi całkiem nieźle. Kilka dni temu wybrałam się z Agą na pewną szachownicę. Efekty oceńcie sami. 
all pics by Aga
model & style: me
Kisses,
C.

27 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona, Twoje usta są niesamowite! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak juz na modnej polce pisalam....genialne zdjecia!!Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://saymejustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sama gram w szachy, więc sesja totalnie w moim klimacie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze zdjęcie jest wspaniałe! Myślałam, że to zdjęcie z jakiejś gazety :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie koncepcja kratki !

    zapraszam do siebie na http://fashionmugging.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  6. Także obserwuję, o jej dzięki, nawet nie wiedziałam, że na Twoim blogu jest taki wpis o takiej nazwie;d

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł na zdjęcia! ;)
    zapraszam do mnie http://thefashionlife-dream.blogspot.com/
    dopiero zaczynam więc jeżeli masz jakieś rady to z chęcią je otrzymam od Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdjęć! Wspaniałe, niesamowicie klimatyczne :).
    Dziękuję za miłe słowa u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, sesja bardzo pomysłowa:)Obserwuję, podobacie mi się:)
    x

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia! super sesja! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, usta robią wrażenie. Bardzo fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  12. niezłe szachy ;) cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sesja. Kocham szachy :) outfit bardzo mi się podoba. Klasyczny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska stylizacja i miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na zdjęcia, całość jest taka...francuska :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia! robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow !!! no super sesja !!!
    pierwsze zdjęcie najlepsze <3
    hehehe ja tez mam fotki tym razem ze swoimi czarnymi ustami,zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 SEKRETY KOBIECOŚCI , Blogger