Czy pamiętasz jak pachną dziewczęta jesienią?

Jesienią od zawsze zaczyna się szkoła,
a w knajpach zaczyna się picie!
I'm wearing: Mango's dress / Oysho sweater / Pimkie's hat / No-name knee-lenght socks / H&M's belt / Marks&Spencer bag
Jesienne popołudnie z grzanym winem w Lalkach - magicznym miejscu wspomnień. O tej kawiarni przy Teatrze Lalek w Białymstoku pisałam już wcześniej. Zdjęcia i post możecie zobaczyć TU[click]. Wtedy było lato, teraz jest jesień. Przyszedł listopad. Wszystko się zmienia, a to miejsce wciąż pozostaje takie samo. I wiesz, że zawsze możesz przyjść i wino będzie tak samo dobre, uśmiechy tak samo szczere,  a muzyka w tle będzie dokładnie tym, co chcesz usłyszeć. 
/Autumn afternoon with the mulled wine in Lalki - magic place of memories. I already wrote about this café near the Pupper Theatre in Białystok. You can see photographs from latest post here[click]. It was a summer and it's an autumn now. A November came. Everything changes and this place still stays the same. You can always come and the wine will be the same good, smiles the same sincere and music will be what you want to hear exactly.

Caroline

16 komentarzy:

  1. Uroczy zestaw :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi się te łaty na łokciach podobaaaają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz przepiękne włosy ! :) cieszę się,że tu trafiłam

    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga;)
    Pozdrawiam SAVIN

    http://cookiehash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post! Świetne ciuchy i barzdo klimatyczne zdjęcia! Jesteś cudna : )
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny! Jestem zachwycona Waszym blogiem. Robicie piękne zdjęcia, wreszcie coś z niesamowitym wyczuciem smaku i stylu! A nie robienie z igieł widły- jakich to blogów dużo. Dołączam do grona obserwatorów ;)
    Pozdrawiam!

    www.kapeluszniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek z łatkami mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Szkoda, że mieszkam zbyt daleko, bym mogła wybrać się do tej kawiarni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wprost nie mogę uwierzyć, że takiego świetnego bloga prowadzą dziewczyny z Podlasia i to jeszcze z Białegostoku:D A myślałam, że w tej naszej podlaskiej dziurze nie ma żadnych szafiarek;p Przynajmniej na żadną nie trafiłam, jak dotąd:)

    Macie niesamowite zdjęcia, niektóre sesje mogłyby z pewnością znaleźć się w jakimś magazynie! Szczególnie ta ze starym autobusem., Możecie zdradzić gdzie znalazłyście takie odjechane miejsce?;p

    Pozdrawiam serdecznie, Dominika;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw świetny! uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny zestaw i te ostatnie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. "jest tłoczno i duszno, olewa nas kelner (...)"
    piękna kolorystyka stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się tu podoba, chętnie bym Ci cały zestaw ukradła :) Kolorystyka podkreśla Twoją urodę idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja, taka delikatna i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 SEKRETY KOBIECOŚCI , Blogger