I'm teetering on the brink

Koniec listopada, początek zimy. Mróz nadchodzi. Przeszywający wiatr dmie tak mocno, że zdmuchuje nawet myśli. Zimno, zimno. Hektolitry herbaty z rumem, piwo-wino-wódka-jazz. I święta się zbliżają. I sylwester. I u nas światełka. Nienawidzę świąt. Przeczytałam ostatnio w jakimś artykule: "Święta są fajne dla tych, którzy nie kłamią. I dla tych, którzy kochają bez komplikacji. I dla tych, którym udało się za pierwszym razem." i podzielam opinię autorki. Niestety, ja do żadnej z grup się nie zaliczam. 
poszłam dziś do supermarketu zgubiłam małego jezuska
na oko niemowlę na serio milion lat
poszłam dziś do supermarketu na chwilę tylko
odwróciłam wzrok już go nie było
a może nie było go wcale
a jednak czuję, że brakuje mi czegoś w wózku
zadzowniłam jeszcze do matki zapytać czy 
czegoś nie dokupić na stół
ty, słuchaj, kup jeszcze wszystko
i tak się zagadałyśmy
a potem już go nie było
myślę, że nikt go nie wziął dobrowolnie
zawracanie dupy z tym dzieciakiem 
kiedy tyle jeszcze do kupienia
poszłam dziś do supermarketu zgubiłam małego jezuska
chyba jest gdzieś na kasach 
bo ktoś ciągle wypowiada jego imię
jezu jezu 
jezu
czemu tak drogo
poszłam dziś do supermarketu zgubiłam małego jezuska
jak zgłodnieje to wróci
pusty talerz czeka
nie przyszedł jeszcze nigdy

Anna Marta Pisze
photos: Gabrysia
model & style: me

C.

25 komentarzy:

  1. I think I love you :*

    OdpowiedzUsuń
  2. foty zajebiste!!!:DD tylko ta ostatnia fotka trochę nie pasuje do historii molestowanych lampek;p;p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, trochę zabawe, ale z nutką charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne fotki!
    Ten kawałek o Świętach również o mnie...
    A tekst Twojej koleżanki doskonały, niestety, same (NIEKTÓRE kobiety) rozdziadowałyśmy męski ród, a teraz reszta cierpi...
    Co do sagi Millenium, polecam wszystkie trzy książki, jak również szwedzkie ekranizacje dwóch pozostałych części. CZekam już na amerykańską wersję "mężczyzn..." w styczniu...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia! ja nie chcę świąt w tym roku, choć niby nie powinno tak być.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś freakiem. I podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejrzałam kilka postów i trzeba przyznać, że zdjęcia na blogu są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia,jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz <3 dodaję do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny pomysł na zdjęcia...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja! Niesamowite zdjęcia! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia ciekawe. Bardzo mi się podobają:) Co do świąt, ja kocham czuć świąteczny klimat, ładnie udekorowane galerie, kupować prezenty, słuchać piosenek świątecznych (ale nie kolęd) a same święta...hmm nie lubię wigilii, to składanie życzeń mnie dobija, wydaje się być takie sztuczne:/

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są naprawdę przepiękne :)

    http://gattme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje za odwiedziny,
    ciekawy inspirujacy blog z klasa,
    pozdrawiam dziadekszperanko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kociak :)
    ale to chyba nieekonomiczne skoro żywi się jedynie bitą śmietaną w sprayu ;DD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 SEKRETY KOBIECOŚCI , Blogger