Aurelia


Wiesz gdy byłam mała, to godzinami wpatrywałam się w białą kartkę. A gdy postawiłam nieudaną kreskę, coś mi się odpodobało, to wyrzucałam do kosza, bez żadnego tam wycierania czy odwracania na drugą stronę
bo tak naprawdę nie ma
drugiej strony.
nie ma odwrotu 
i teraz, wiesz, jak już jestem trochę mniej niż dzieckiem to myślę, że biel to zawsze początek i zawsze porządek bo wszyscy współcześni jesteśmy psychicznie chorzy
na przesyt
mebli doniczek kwietników wieszaków ramek książek płyt i hałasu.
stąd twoje puste ściany białe ścany w mieszkaniu i nic co byłoby świadectwem twojego oddychania, skroplonego na ścianiach w postaci
mebli doniczek kwietników wieszaków ramek książek płyt i hałasu
tylko kant i klamka
wszyscy współcześni jestesmy psychicznie chorzy 
na przesyt
sala zakładu psychiatrycznego, biała sala, stan zero idealna inspiracja wnętrz współczesnych bo
wszyscy współcześni jesteśmy psychicznie chorzy 
na przesyt

Anna Marta Pisze

model: Aurelia
photos: me
C.

14 komentarzy:

  1. doskonałe zdjęcia i outfit.!

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze kocham Twoje nogi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kapa jest cudna ;) wyglaa naprawdę swietnie ze zwykłymi dżinsami ;) bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. druga fotka z kotkiem jest przeeecuuuudoooownaaaaaa!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa kapelusz i kapa wyglądają razem rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. te zdjęcia z kotem są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia :D
    uwielbiam tego bloga ! Pozdrawiam !



    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ! z kotkiem *.*

    i musze to zrobić: http://gattme.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, miło zobaczyć kogoś ze swojego miasta :) Świetne zdjęcia, fajny blog, pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ci w kapeluszu, boskie foty, z przyjemnością się ogląda!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 SEKRETY KOBIECOŚCI , Blogger